M . H A N Z O N

Direktlänk till inlägg 22 juni 2020

The start of something new...

Av Mathilda Klasson - 22 juni 2020 21:41

Hur ska jag presentera mig på en ny blogg? Säga hej? Ja, det får väl bli något sådant, så... Hej! Mitt namn är Mathilda Klasson (snart Hansson) och har bloggat mycket i mina tidigare dagar. Bloggen har varit ett sätt för mig att få bekräftelse och ett sätt att rensa alla tankar på. Både på gott och ont, tyvärr. 

 
Jag är född och uppvuxen i Södertälje som är en närliggande ort till Stockholm, och sedan har jag bott i Västervik i många år fram och tillbaks. Sedan två år tillbaks har jag bott i Göteborg med min fästman Andreas. Andreas och jag träffades när vi började studera i samma klass på fritidsledarutbildningen 2016, och om en månad gifter vi oss, helt galet! Sedan flyttar vi till Västervik i början på augusti. Vi har tröttnat galet mycket på Göteborg och vill bara komma tillbaks till det lugna och harmoniska.
 
På min fritid sysslar jag med styrkelyft, jag tränar och tävlar. Det är en ganska nyfunnen passion i livet som jag föll för direkt, våren 2019 började jag fatta tycke för tunga lyft och i semptember 2019 gjorde jag min första tävling. Detta är också något som min blogg kommer att handla mycket om, i kombination med min vardag, mina tankar och värderingar. 
 
Nu tänkte jag faktiskt inte berätta så mycket mer, utan ni kommer att få hänga med under tidens gång. Men skulle ni vara mer nyfikna så kan ni antingen gå in på min instagram eller fråga mig något i min frågeruta till vänster.
 
Ha det gött så länge, häääj!
 
Bjussar på en bild från midsommar ♥  
 
 
Ingen bild

Fästman Hanzon

22 juni 2020 22:01

Vilken fin blogg älskling❤️

Mathilda Klasson

22 juni 2020 22:02

Men gullefis, tack ♥

 
Göran

Göran

22 juni 2020 22:43

Utan att vara varken fästman eller gullefis så hälsar jag dig välkommen i vårt gäng när jag nu råkade slumpas in. Här finns massor av trevliga människor och galningar precis som på andra bloggportaler. De flesta är dock trevliga och vänliga. Hoppas du ska trivas hos oss!
(Törs ju inte skriva annat heller när jag ser hur stark du ser ut.)

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Mathilda Klasson

24 juni 2020 16:28

Stort tack för varmt välkomnande! Jag har tidigare bloggat här och har trivts väldigt bra med att dela mina tankar och mitt liv här. Stark må jag vara, men jag är som Bamse! Ha en superfin eftermiddag/kväll!

 
Göran

Göran

22 juni 2020 22:44

PS. Missade det där med Västervik. Jag har en kusin som bor där. Eller... en bit utanför. Törnsfall tror jag det heter där hon bor.

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Mathilda Klasson

24 juni 2020 16:29

Jaså där ser man! :-)

 
Skogsälvan

Skogsälvan

26 juni 2020 11:49

Välkommen hit :) och tack för besöket och kommentaren hos mig.
Förstår verkligen det där med att flytta från stad till mindre ställe. Själv bor jag i skogen långt ifrån allting och älskar mitt liv.
Ha en fin dag

http://www.skogsalvan.bloggplatsen.se

Mathilda Klasson

27 juni 2020 21:12

Åh så härligt det låter! Hade jag också behövt, men spindlarna håller mig undan... Haha! Ha en toppendag du också :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och i...

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och i...

Av Mathilda Klasson - 2 juli 2020 00:18


I måndags så var jag ju hos optikern för att kolla min syn som jag trodde hade blivit markant sämre. Vilket var fallet, så ja... Jag ska få glasögon. Blandade känslor kring det då jag är en bekvämlighetsmänniska, men jag vänjer mig antagligen tillslu...

Av Mathilda Klasson - 28 juni 2020 18:53


Jag känner mig som världens tråkigaste människa just nu. Men jag får nog lov att vara det ett tag. Men jag får dåligt samvete för att jag är ledsen hela tiden. Det är ju nu jag ska vara glad? Eller är det inte så? Jag förstår verkligen inte hur mitt ...

Av Mathilda Klasson - 27 juni 2020 16:11


Det är väl inte jättekonstigt att det är mycket bollar i luften just nu. Jag känner mig så jävla maktlös i allt för tillfället. Jag ser fram emot de kommande tre månaderna jättemycket, men samtidigt vill jag bara att det ska vara slut nu. Dom här för...

Presentation


Mathilda Klasson, 26 år.
Styrkelyftande fritidsledare.

Tävlar för: Västerviks Atletklubb
Viktklass: -72 kg

Instagram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards