M . H A N Z O N

Direktlänk till inlägg 24 juni 2020

30 dagar kvar!

Av Mathilda Klasson - 24 juni 2020 16:27

Helt jävla galet... 30 dagar kvar tills vi gifter oss! Det var nyss fyrsiffrigt, och jag kan verkligen inte fatta att vi två snart står där och växlar ringar med varandra. Ofattbart. Samtidigt känner jag mig otaggad... Missförstå mig rätt. Men jag har varit så taggad i två års tid nu, och nu är det dags. Jag har ytterst få familjemedlemmar där (en om man ska vara exakt), och det börjar kännas jobbigt. Jag har världens finaste människor i mitt liv där, men jag vet att vid kvällens slut är det inte jag som står där fylld med kärlek av alla talen till mig. Jag låter jättelarvig, men jag antar att jag är lite bridezilla för tillfället. Jag har dessutom ingen jävla kontroll på situationen längre och det är svinjobbigt för mig som har ett så extremt kontrollbehov. Jag vet inte, jag bara känner mig jävligt ensam. Riktigt jävla ensam.

Hur som haver så är det bara en och en halv vecka kvar till semester, totalt två och en halv vecka kvar på jobbet innan flytt med semester inräknat emellan. Hur känns det då? JÄVLIGT SKÖNT! Jag har velat detta så länge nu, bara flytta, slippa all stress här i Göteborg och börja om i lugna sköna Västervik igen - denna gång på mina villkor.

Tänkte berätta mer om flytt, jobb och annat i ett kommande inlägg. Men det väntar jag lite med. Nu ska jag invänta Andreas som ska komma hem med glass!

Smådeppigt inlägg, men jag har ju i alla fall världens finaste gubbe och katt i livet så dumt att klaga!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och i...

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och i...

Av Mathilda Klasson - 2 juli 2020 00:18


I måndags så var jag ju hos optikern för att kolla min syn som jag trodde hade blivit markant sämre. Vilket var fallet, så ja... Jag ska få glasögon. Blandade känslor kring det då jag är en bekvämlighetsmänniska, men jag vänjer mig antagligen tillslu...

Av Mathilda Klasson - 28 juni 2020 18:53


Jag känner mig som världens tråkigaste människa just nu. Men jag får nog lov att vara det ett tag. Men jag får dåligt samvete för att jag är ledsen hela tiden. Det är ju nu jag ska vara glad? Eller är det inte så? Jag förstår verkligen inte hur mitt ...

Av Mathilda Klasson - 27 juni 2020 16:11


Det är väl inte jättekonstigt att det är mycket bollar i luften just nu. Jag känner mig så jävla maktlös i allt för tillfället. Jag ser fram emot de kommande tre månaderna jättemycket, men samtidigt vill jag bara att det ska vara slut nu. Dom här för...

Presentation


Mathilda Klasson, 26 år.
Styrkelyftande fritidsledare.

Tävlar för: Västerviks Atletklubb
Viktklass: -72 kg

Instagram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards