M . H A N Z O N

Direktlänk till inlägg 5 juli 2020

Min möhippa...

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och insåg då att shit was about to go down... Jag blev sedan bortförd till den första destinationen. Och där möts jag av resterande möhippegäng och jag blev så överraskad och glad!

[Bild]

Dagens första outfit... Haha![/]

[Bild]

Dagens andra outfit... Rockar inte jag detta så hårt?!

[Bild]

Andreas med mina ballonger i spöregnet, han hade varit på sin svensexa och vi möttes upp i slutet av natten för att åka hem.

[Bild]

Idag mår vi bajsdåligt båda två. Men det var det värt! Man får ju förhoppningsvis bara en möhippa/svensexa i livet. Jag är fortfarande kvar i sängen, och kan ju medge att jag har spytt lite för mycket... Haha! Jag kommer inte att gå in mer djupgående på kvällen, vad som hände på möhippan får stanna i minnet. Det jag kan säga i alla fall är att jag fick en oförglömlig dag och en fantastisk dag med allihopa!
19 dagar kvar, sen är jag Mathilda Hansson!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och i...

Av Mathilda Klasson - 2 juli 2020 00:18


I måndags så var jag ju hos optikern för att kolla min syn som jag trodde hade blivit markant sämre. Vilket var fallet, så ja... Jag ska få glasögon. Blandade känslor kring det då jag är en bekvämlighetsmänniska, men jag vänjer mig antagligen tillslu...

Av Mathilda Klasson - 28 juni 2020 18:53


Jag känner mig som världens tråkigaste människa just nu. Men jag får nog lov att vara det ett tag. Men jag får dåligt samvete för att jag är ledsen hela tiden. Det är ju nu jag ska vara glad? Eller är det inte så? Jag förstår verkligen inte hur mitt ...

Av Mathilda Klasson - 27 juni 2020 16:11


Det är väl inte jättekonstigt att det är mycket bollar i luften just nu. Jag känner mig så jävla maktlös i allt för tillfället. Jag ser fram emot de kommande tre månaderna jättemycket, men samtidigt vill jag bara att det ska vara slut nu. Dom här för...

Av Mathilda Klasson - 25 juni 2020 19:31


Nu tänkte jag prata framtid, och varför jag har gjort vissa val som jag själv eller andra trott att jag kanske inte skulle göra. Vi kan först ochfrämst börja med anledningen till att vi faktiskt ska flytta. Andreas frågade väldigt spontant för över e...

Presentation


Mathilda Klasson, 26 år.
Styrkelyftande fritidsledare.

Tävlar för: Västerviks Atletklubb
Viktklass: -72 kg

Instagram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards