M . H A N Z O N

Alla inlägg under juli 2020

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och insåg då att shit was about to go down... Jag blev sedan bortförd till den första destinationen. Och där möts jag av resterande möhippegäng och jag blev så överraskad och glad!

Dagens första outfit... Haha![/]

Dagens andra outfit... Rockar inte jag detta så hårt?!

Andreas med mina ballonger i spöregnet, han hade varit på sin svensexa och vi möttes upp i slutet av natten för att åka hem.

Idag mår vi bajsdåligt båda två. Men det var det värt! Man får ju förhoppningsvis bara en möhippa/svensexa i livet. Jag är fortfarande kvar i sängen, och kan ju medge att jag har spytt lite för mycket... Haha! Jag kommer inte att gå in mer djupgående på kvällen, vad som hände på möhippan får stanna i minnet. Det jag kan säga i alla fall är att jag fick en oförglömlig dag och en fantastisk dag med allihopa!
19 dagar kvar, sen är jag Mathilda Hansson!

Av Mathilda Klasson - 5 juli 2020 19:25

Så... I fredags kom min vän Natalie hit och överraskade mig, hon hade en mycket bra förklaring på varför hon var här när jag frågade om det var något lurt på gång, så jag trodde på henne, haha! Igår kom Eva och Mathilda hit och överraskade mig, och insåg då att shit was about to go down... Jag blev sedan bortförd till den första destinationen. Och där möts jag av resterande möhippegäng och jag blev så överraskad och glad!

[Bild]

Dagens första outfit... Haha![/]

[Bild]

Dagens andra outfit... Rockar inte jag detta så hårt?!

[Bild]

Andreas med mina ballonger i spöregnet, han hade varit på sin svensexa och vi möttes upp i slutet av natten för att åka hem.

[Bild]

Idag mår vi bajsdåligt båda två. Men det var det värt! Man får ju förhoppningsvis bara en möhippa/svensexa i livet. Jag är fortfarande kvar i sängen, och kan ju medge att jag har spytt lite för mycket... Haha! Jag kommer inte att gå in mer djupgående på kvällen, vad som hände på möhippan får stanna i minnet. Det jag kan säga i alla fall är att jag fick en oförglömlig dag och en fantastisk dag med allihopa!
19 dagar kvar, sen är jag Mathilda Hansson!

Av Mathilda Klasson - 2 juli 2020 00:18

I måndags så var jag ju hos optikern för att kolla min syn som jag trodde hade blivit markant sämre. Vilket var fallet, så ja... Jag ska få glasögon. Blandade känslor kring det då jag är en bekvämlighetsmänniska, men jag vänjer mig antagligen tillslut. Jag kommer att göra en kundundersökningar framöver, men på Smarteyes har dom inte öppet för linsundersökningar just nu på grund av corona, så det får vänta lite. Jag kommer att använda både glasögon och linser, men linser framförallt om jag ska träna eller göra något speciellt.

Det blev paren som jag kollade på tidigare, samt ett par solglasögon i min styrka. Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle behöva ha glasögonen hela tiden, utan mer när jag kanske läser eller tittar på film osv. Men dom ska jag ha jämt. Nu öppnas en ny värld, haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, bara två arbetsdagar - och sen är det semester! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mathilda Klasson, 26 år.
Styrkelyftande fritidsledare.

Tävlar för: Västerviks Atletklubb
Viktklass: -72 kg

Instagram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards